simple drag and drop web site builder software download

Evaluare sisteme IT

SERVICII

Consultanța IT

  • Evaluarea sistemelor informatice actuale. (Evaluarea situației curente);
  • Identificarea componentelor software și hardware care fac parte din sistemele informatice a întreprinderii.
  • Proiectarea Infrastructurii IT în baza necesităților sistemelor informatice a întreprinderii.
  • Selectarea echipamentului optim (Stație de lucru, Echipamente de printat și scanare, Resurse de procesare (Server), echipament de rețea, sisteme de stocare de date, etc.
  • Selectarea software-ului optim (Sistem de operare, aplicații adiționale).
  • Dezolarea strategiei IT etapizate în conformitate cu domeniul de activitate.

Evaluare sisteme IT

  • Evaluarea sistemelor informatice actuale.
  • Identificarea componentelor software și hardware care fac parte din sistemele informatice a întreprinderii.
  • Corelarea infrastructurii IT existente cu nivelul de importanță a sistemelor informatice.
  • Identificarea riscurilor pentru business în caz de avarie.
  • Recomandări ce ține de ajustare a infrastructurii IT față de cererea business-ului față de sistemele informatice.

Stație de lucru (PC-uri)

  • Consultanța în alegerea stațiilor de lucru (estimarea cerințelor hardware).
  • Selectarea și ofertarea echipamentului.
  • Instalarea și configurarea sistemului de operare (Windows ,Linux, etc)
  • Instalarea și configurarea programelor de bază necesare organizației (ex Microsoft Office, Acrobat Reader, Skype, etc.).
  • Instalarea ultimele update-uri și firmware-uri (BIOS, PCI-E Cards ,etc.).
  • Testarea funcționalului de bază.
  • Clonarea partițiilor și crearea de imagini (sistemului de operare cu toate programele și setările) a calculatorului gata de lucru.

Rețea locală și wifi

  • Proiectarea rețelelor de calculatoare wired și wireless
  • Selectarea și ofertarea echipamentului.
  • Cablarea structurată pentru rețele de date (marcarea, testarea și raportarea).
  • Selectarea, instalarea și configurarea de bază a echipamentului activ.
  • Testarea funcționalului de bază a rețelei.
  • Documentare.

Resurse de procesare (Server)

  • Consultanța în alegerea corectă pentru servere de standard industrial (estimarea cerințelor hardware).
  • Selectarea și ofertarea echipamentului.
  • Instalarea software de virtualizare (Vmware vSphere) a serverului fizic.
  • Instalarea ultimelor update-uri și firmware-uri (BIOS, PCI-E Cards ,etc)
  • Instalare, configurare de bază a mașinilor virtuale (VM).
  • Instalarea, configurare de bază a software de lucru/baza de date.
  • Clonarea partițiilor și crearea de imagini (sistemului de operare cu toate programele și setările) a serverului gata de lucru.

Dispozitive de stocare

  • Consultanța în alegerea dispozitivelor de stocare (estimarea cerințelor hardware).
  • Selectarea și ofertarea echipamentului.
  • Instalarea ultimelor update-uri și firmware-uri.

Securitatea informațională

  • Protecția stațiilor de lucru (Antivirus).
  • Protecția perimetrului rețelei corporative (atacurilor cibernetice).
  • Protejarea datelor cu caracter personal/datelor cu conținut secret comercial.
  • Rezervarea datelor.
  • Vizibilitate și control al utilizatorilor, dispozitivelor, aplicațiilor și conținutului.

Sursa de alimentare continuă

  • Consultanța în alegerea UPS (estimarea cerințelor hardware).
  • Selectarea și ofertarea echipamentului.
  • Instalarea și configurarea de bază a dispozitivului.
  • Instalarea și configurarea de bază a software-lui specializat pentru interacțiune cu sistemul de operare.
  • Testarea funcționalului de bază.

Monitorizarea infrastructurii IT

  • Avertizarea automată când apar probleme sau când un sistem este aproape de limita hardware sau software.
  • Monitorizarea traficului și prevenirea unor supraîncărcări ale segmentelor de rețea.
  • Monitorizarea soluției de backup.
  • Testarea funcționalului de bază.

Suport și Mentenanță

  • Număr unic de recepționare a solicitărilor de la clienți (Hotline)
  • Diagnosticarea și remedierea de la distanță a incidentelor.
  • Identificarea și rezolvarea problemelor de către tehnicienii noștri la sediul clienților (On-Site).